quarta-feira, 18 de maio de 2011

Dearh TR news: Turkish version to Perennial Quest (Death's song)

Chuck by ~Hatred-Mistress

Divine Spleen, turkish Death fan and our friend, translated a DEATH's song (Perennial Quest) to the turkish language. Brothers and sisters from Turkey, our compliments and greetings. Check out:


PERENNIAL QUEST

Yolculuk merakla başlar
Ve ruhla hissedilen sorularla kuşatır
Üzerinde yürüdüğümüz taşlarda
Ve yolumuzu oluşturan seçimle
Bazen hiç bilmeyerek
Başka bir zaman çok bilerek

Hırsına layık olanı ele geçirip
Bizi alıkoyan kötüyü süzerek
Bir hırs ki asla bitmeyecek
Yarın için hesaplar, onlar bekleyecek

Karanlığa erişip, ışığa tekrar kavuşunca
Sonsuz sorgulamada bana katılmayacak mısın ?
Düşlerin takip edildiği, zamanın bir sınav olduğu sonsuz sorgulamada cevaplar aramak

Akıl desteği için vakit yok
Yaratıcı ilerlemeye başladı
Ben de acemice yoluma devam edeceğim


Yanımda olanlar
Bu yazılı sözlerin ötesini anladığınız için memnunum
Hissettiğimiz yola bağlı kalmak için
Basit fikri paylaşıyorum

Hüzün ırmaklarından
Umutla derinleşmiş okyanuslara
Hepsini dolaştım
Şimdi dönüş yok
Sınır, gökyüzü
Sorularımı soruyorum; neden ? bugün ne ?
Yarın ne zaman ?

Hırsına layık olanı ele geçirip
Bizi alıkoyan kötüyü süzerek
Bir hırs ki asla bitmeyecek
Yarın için hesaplar, onlar bekleyecek

Nenhum comentário: